Každý z umělců má svůj svět tajemství a fantazie.
Svá jemná, temná, hluboká a neprobádaná zákoutí mysli, ke kterým se nebojí opakovaně přiblížit, ale dokonce je i s velkou chutí stále důkladně prozkoumávají. Jakékoliv vizuální dílo, ač se jedná o malbu či fotografii, je takovým oknem do duše.
Po úspěšných realizovaných zahraničních výstavách /2014 – Tim Burton a jeho svět, 2016 – Evolution: David Cronenberg, 2019 – Pixar – 30 let animace/ si Art Movement vybral k realizaci výstavu ryze českou, o které je přesvědčen, že si zaslouží své ucelené představení v hlavním městě Praze.
Od 15.2. do 26.5.2019 se v prostorách Křižíkova pavilonu E na Výstavišti Holešovice Praha uskutečnila velkolepá výstava nejznámějšího animačního studia světa – Pixaru. Výstava, s názvem Pixar – 30 let animace, představila návštěvníkům historii i současnost věhlasného studia, nechala nahlédnout pod pokličku nejlepším animátorům planety, odvyprávěla vývoj tvorby populárních postav z filmů, představila originální skici a postupy, které stojí za vznikem fenoménu.
V roce 2011 jsme se zasnily, že by bylo skvělé shlédnout mezinárodní filmové výstavní projekty nejen v Paříži, Londýně, Vídni či New Yorku, ale i v Praze – představit vybrané ikony světové kinematografie také českému publiku. Po výstavě Tima Burtona v roce 2014 jsme potěšeny, že společnost Art Movement může místní diváky seznámit s významným mezinárodně uznávaným kanadským režisérem Davidem Cronenbergem.
Tato výstava, čerpající materiál ze soukromého archivu Tima Burtona a představující souhrn umělcovy tvorby od dětských let do dneška, přináší 500 kreseb, maleb, fotografií, skicářů, animovaných děl a sochařských instalací se zaměřením na výtvarná témata a motivy opakovaně rezonující v rozmanitých postavách a světech známých z Burtonovy výtvarné i filmové tvorby.
Rozsáhlá retrospektivní výstava Skupiny česko – slovenských surrealistů a jejích zahraničních hostů představila výtvarnou, dosud nevystavenou tvorbu za období 1990 – 2011 s důrazem na současnější tvorbu a mladší autory. Zahraniční účast pak zastupovali autoři z Francie, Británie, Švédska, Rumunska, Řecka a USA a potvrdili tak mezinárodní rozměr surrealistické činnosti.